Followers

Thursday, May 21, 2009

Memberku...



Lepas selamat celebrate besday mak aku semalam, aku gerak ke Bandar Utama pulak.. Lebih kurang kol 1.15am... Bukan buat ape pun, saje jumpa member aku.. He is one of my best friend masa aku study kat UMS dulu... Nama dia Al Maloh @ David.. Orang Dusun dari Ranau, Sabah... Dia keje kat Padini, Kota Kinabalu.. Outlet kat Warisan Square KK... Kebetulan dia ada annual dinner kat KL.. Jadi aku pun tak lepaskan peluang jumpa mamat ni.. Dah berisi sikit dia sekarang... Tapi aku berisi banyak.. huhu... Kitorang lepak kat Rasta Cafe di Taman Tun Dr. Ismail.. Banyak yang kitorang sembang semalam... Tapi rentak cerita mungkin dah berbeza kalau dibandingkan ngan time belajar dulu.. Ye la.. Masing-masing dah ade haluan sendiri... Akhirnya, lepas jam menunjukkan kol 2.30am, barulah kitorang beransur... zzzz...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...