Followers

Friday, October 22, 2010

Update!!!

Salam..

Lama sungguh rasanye tak mengupdate blog ini... Sejak pindah ke pejabat baru di Putrajaya ni, kesibukan melanda saban hari.. Setiap hari akan dipenuhi dengan meeting, lawatan tapak atau perbincangan dengan bos atau komtraktor.

17 Oktober yang lalu, majlis pertunangan adik kesayangan, Nurul Hasiah telah selamat diadakan. Sempat gak aku menunjukkan skill membuat pelamin untuk majlis ini. Alhamdulillah semuanya telah selamat.

Hari ini aku bengang giler sebab akaun Facebook aku kena block. Kononnya dah langgar terms pihak Facebook. Dorang cuba nak detect samada aku pemilik sebenar akaun aku, tapi sistem dorang yang bengong tu telah menyebabkan akaun FB aku kena block.

So sekian untuk hari ini. Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...