Followers

Wednesday, December 9, 2009

Update!!!

Salam...


Lama betul rasanya tak update blog nih.. Sibuk sangat atau tak berkesempatan nk update.. Sekarang baru ada sedikit kelapangan untuk menulis di dalam blog ni.. Bulan 11 aritu adalah bulan yang sangat sibuk.. Sibuk sebab ada sambutan Hari Q dan pembukaan opis JPPH Klang. Kalau ikut asal, dalam jawatankuasa aku cuma pengacara majlis je.. Kerja mudah bagi aku.. tiba-tiba muncul idea dorang nak buat video untuk JPPH Selangor.. Laju je jari dituding kat aku.. Pastu last minute mintak wat poster lak.. So dari yang senang dah jadi susah payah.. Disebabkan video tu aku terpaksa balik lewat dari opis.. Pernah sekali tu jam 2.30 pagi baru dapat balik.. Ramai kengkawan bising.. dorang tanya apa yang aku dapat.. bagi aku, biarlah.. Tuhan Maha Adil.. aku percaya Dia ada hadiah untuk aku nanti. InsyaAllah..


Ni antara hasil keje aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...